minatrehus.blogg.se

Handlar om mitt hus på Norra Lagnö, mitt sommarhus i Småland och mitt miniatyrhus i format 1:12 samt livet däremellan.

Vårsalongen på Liljevalchs

Publicerad 2024-03-12 08:25:21 i Allmänt,

Efter lunch åkte maken och jag till Liljevalchs. Där träffade vi våra vänner L och I. Vi fyra gick in och tittade på årets vårsalong, Stockholms konst och Vibrationer. Den sistnämnda var fotografier och en video. Skicklig fotograf. Stockholmskonst som alltid trevligt att se vilken konst staden köpt in. Här en lampa.
Vårsalongen importerade inte på oss. Men jag fann i alla fall två dockskåp som var inredda.
Dockskåpet här nedan är inspirerat av Karin Larsson, vilket jag tycker hen har lyckats med i inredningen.
När vi sett klart tackade jag för mig och åkte till Ersta sjukhus. De andra tre gick för att fika. På Ersta träffades vi i Ersta konstförenings styrelse. Vi hade styrelsemöte. Planerade kommande aktiviteter och bestämde när vi ska träffas nästa gång. Åkte sedan hem och åt middag med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mönsteråstjejen Ingela

Kvinna född 1958, gift, 3 barn, 2 barnbarn, 1 bonusbarnbarn. Mitt motto - Lev! Få ut så mycket som möjligt av livet! Dansar gärna bugg och foxtrot när tillfälle ges. Tycker om heminredning, både i stor och liten skala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela