minatrehus.blogg.se

Handlar om mitt hus på Norra Lagnö, mitt sommarhus i Småland och mitt miniatyrhus i format 1:12 samt livet däremellan.

Litet broderi klart och lagat jeans

Publicerad 2024-03-25 06:58:14 i Allmänt,

Maken åkt iväg på konferens i ett och halvt dygn. Jag passade då på att brodera klart en liten tavla.
Maken har en förmåga att slita upp sina jeans i grenen samt i fållen. Att de slits upp i fållen förstår jag, men inte i grenen. Tydligen ganska vanligt att jeans slits upp i grenen även om inte jag gör det. Tittade på YouTube för att förstå hur jag skulle göra för att kunna laga dem. Han hade två par likadana som nu blev ett par hela jeans.
Nu hoppas jag att maken blir nöjd med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mönsteråstjejen Ingela

Kvinna född 1958, gift, 3 barn, 2 barnbarn, 1 bonusbarnbarn. Mitt motto - Lev! Få ut så mycket som möjligt av livet! Dansar gärna bugg och foxtrot när tillfälle ges. Tycker om heminredning, både i stor och liten skala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela