minatrehus.blogg.se

Handlar om mitt hus på Norra Lagnö, mitt sommarhus i Småland och mitt miniatyrhus i format 1:12 samt livet däremellan.

Gustavsbergsrevyn "Gott och blandat" samt middag hemma hos goda vänner

Publicerad 2024-03-18 21:52:51 i Allmänt,

På förmiddagen bakade jag en sats med nöttoppar för att ge bort ikväll. På eftermiddagen åkte maken och jag till Gustavsbergsteatern. Där var det premiär för årets revy "Gott och blandat". Duktiga amatörer och det blev ett och annat skratt.
När det var slut åkte vi hem till H och B dit vi var bjudna på middag. Värden blev glad för fatet med nöttoppar, han är mycket förtjust i dem. De fick också en burk med honung från Norra Lagnö, vilket de också uppskattade. Våra gemensamma vänner S och J kom också dit. Vi blev bjudna på god mat och trevligt sällskap förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mönsteråstjejen Ingela

Kvinna född 1958, gift, 3 barn, 2 barnbarn, 1 bonusbarnbarn. Mitt motto - Lev! Få ut så mycket som möjligt av livet! Dansar gärna bugg och foxtrot när tillfälle ges. Tycker om heminredning, både i stor och liten skala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela