minatrehus.blogg.se

Handlar om mitt hus på Norra Lagnö, mitt sommarhus i Småland och mitt miniatyrhus i format 1:12 samt livet däremellan.

Rengöring utemöbler, detaljplan

Publicerad 2021-06-11 06:46:55 i Allmänt,

Vattnat ute och inne, soligt. Så här fint blommar nu en av växterna i amplarna, minns inte att jag sett den blomma förut.
Rengjorde klart nederdelen av bryggan. Därefter tog jag itu med ena utemöbelgruppen. Lagat lunch, middag och förstås ätit dem också. Idag var första gemensamma kvällen inför kongressen, vilket jag deltog i. På kvällen börjat läsa detaljplanen som kommunen beslutat om och som nu ska ut på samråd. Finns utlagd på nätet vilket gör att man därmed kan läsa dem. Undrar när man som berörd fastighetsägare får information skriftligt från dem om detta? Många sidor att läsa, orkade inte allt då kudden lockade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mönsteråstjejen Ingela

Kvinna född 1958, gift, 3 barn, 2 barnbarn, 1 bonusbarnbarn. Mitt motto - Lev! Få ut så mycket som möjligt av livet! Dansar gärna bugg och foxtrot när tillfälle ges. Tycker om heminredning, både i stor och liten skala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela