minatrehus.blogg.se

Handlar om mitt hus på Norra Lagnö, mitt sommarhus i Småland och mitt miniatyrhus i format 1:12 samt livet däremellan.

Trädgårdsdags och Arméns musikkår

Publicerad 2024-04-20 21:29:37 i Allmänt,

Inte särskilt varmt, men trädgården behöver ändå jobbas med. Maken och jag tillbringade dagen i trädgården. Det är mycket att göra, jag rensade i landen och klippte bort förra årets växtlighet. På kvällen åkte vi in till Kungliga Musikhögskolan. Vi hade aldrig varit där. Ändamålsenlig lokal för konserter givetvis. Vi gick in och lyssnade till Arméns musikkår.
Jag gillar verkligen marchmusik. I två timmar fick vi lyssna innan det var slut och vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mönsteråstjejen Ingela

Kvinna född 1958, gift, 3 barn, 2 barnbarn, 1 bonusbarnbarn. Mitt motto - Lev! Få ut så mycket som möjligt av livet! Dansar gärna bugg och foxtrot när tillfälle ges. Tycker om heminredning, både i stor och liten skala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela