minatrehus.blogg.se

Handlar om mitt hus på Norra Lagnö, mitt sommarhus i Småland och mitt miniatyrhus i format 1:12 samt livet däremellan.

Att visa uppskattning

Publicerad 2016-10-20 22:55:36 i Allmänt,

En av medarbetarna på mitt jobb slutade sin anställning för att börja ett nytt jobb. Då bjöd arbetsgivaren på avslutningslunch, tänk vad omtänksam man är om personalen på mitt nya jobb, annat mot det jobb som jag lämnade. Så här gott såg det ut på min tallrik när jag tagit för mig av buffén:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mönsteråstjejen Ingela

Kvinna född 1958, gift, 3 barn, 2 barnbarn, 1 bonusbarnbarn. Mitt motto - Lev! Få ut så mycket som möjligt av livet! Dansar gärna bugg och foxtrot när tillfälle ges. Tycker om heminredning, både i stor och liten skala.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela